Main fundraiser photo

Aiutiamo Mohamed e famiglia

Donation protected
MOHAMED E LA SUA FAMIGLIA HANNO BISOGNO DI AIUTO


L'associazione "verso la Fondazione Marco Beltrami" promuove la raccolta fondi
"Aiutiamo l'amico e compagno Mohamed".

Mohamed è un volontario infaticabile che da anni aiuta persone in Italia ed in Palestina. Tante volte la sua voce ci ha aiutato a capire cosa succedeva dentro la Striscia di Gaza.

La sua famiglia è sfollata e si trova in questo momento nel sud di Gaza. Mohamed è sposato ed è padre di 4 figli. Soso e Heba, due delle sue bambine, hanno bisogno di cure mediche costose e difficili da reperire lì in questo momento. Una in particolare, Soso, è stata anche in cura presso l'Ospedale Bambin Gesù di Roma, dove l'aspettano per un nuovo appuntamento di controllo.




Nei suoi lunghi anni in Italia, Mohamed è diventato una vera e propria colonna portante della comunità palestinese di Imperia. È cofondatore del Circolo Arci Handala a Porto Maurizio e volontario ai Camalli e alla Talpa: ha sempre dimostrato di saper essere presente dove c'è bisogno di una mano.

Ora è Mohamed che si trova ad aver bisogno di noi. La sua famiglia è a Gaza, rinchiusa tra le macerie e i bombardamenti: la vita costa sempre di più, i farmaci per le bambine sono difficilissimi da reperire.

Dobbiamo aiutarli ad uscire da quell'inferno e vivere una vita di pace.
Per uscire bisogna pagare un prezzo altissimo al confine con l'Egitto.

Aiutiamo la famiglia di Mohamed nelle spese che dovranno affrontare nei prossimi mesi!

Ogni piccolo contributo può fare la differenza.

L'associazione si farà carico delle spese legali e di soggiorno per il ricongiungimento famigliare, e aiutare Mohamed e famiglia a costruire un nuovo futuro






_________________________________________

MOHAMED AND HIS FAMILY NEED HELP

The association "verso la Fondazione Marco Beltrami" promotes fundraising

Let's help our friend and comrade Mohamed", a tireless volunteer who has been helping people in Italy and Palestine for years. So many times his voice helped us understand what was happening inside the Gaza Strip.

His family is displaced and is currently in southern Gaza.
Mohamed is married and the father of four children. Soso and Heba, two of his children, need medical care that is expensive and difficult to get there at this time. One in particular, Soso, has also been undergoing treatment at the Bambin Gesù Hospital in Rome, where they are waiting for her for a follow-up appointment.

In his long years in Italy, Mohamed has become a true pillar of the Palestinian community in Imperia. He is a co-founder of the Circolo Arci Handala in Porto Maurizio and a volunteer at the Camalli and the Mole: he has always demonstrated his ability to be there where a hand is needed.

Now it is Mohamed who finds himself in need. His family is in Gaza, locked up in the rubble and bombing: life is getting more and more expensive, medicines for the girls are very difficult to get.

We have to help them get out of that hell and live a life of peace.
To get out you have to pay a very high price at the border with Egypt.

Let's help Mohamed's family with the expenses they will face in the coming months!

Every little contribution can make a difference.

The association will cover the legal and living expenses for family reunification, and help Mohamed and his family build a new future
Donate
Donate

Organizer and beneficiary

Flavio Benvenuto
Organizer
Imperia, LG
Michele Rovere
Beneficiary

Your easy, powerful, and trusted home for help

  • Easy

    Donate quickly and easily

  • Powerful

    Send help right to the people and causes you care about

  • Trusted

    Your donation is protected by the GoFundMe Giving Guarantee